wtorek, 6 maja 2014

Prolog : Nowe życie


   Mam na imię Camille a znajomi mówili na mnie Cam. Od urodzenia mieszkałam w Seattle, nie miałam rodzeństwa, więc byłam "oczkiem" w głowie moich rodziców. Nigdy niczego mi nie brakowało z wyjątkiem prawdziwych przyjaciół. Było tak z powodu mojego kapryśnego charakteru, lubiłam też mieć swoje zdanie i nienawidziłam gdy ktoś mi się sprzeciwiał.
   Odkąd pamiętam jeździłam z rodzicami co weekend na rożne wycieczki. Uwielbiałam naturę a szczególnie wodę i rośliny. Mój tata pracował w dużej firmie prawniczej, a mama była florystką,dlatego mieli dużo pieniędzy i pozwalali sobie na kupowanie mi różnorakich zwierząt, od domowych po egzotyczne. Miałam już kilka jaszczurek, węża, małpkę kapucynkę, kucyka, papużki, fretkę, żółwie,  rybki, konia, lemura i kilka psów.
   Gdy miałam trzynaście lat moich rodziców zamordowano, stwierdzono że to jakieś zwierzę ponieważ na szyi znaleziono po dwie rany kłute. Wtedy nie tylko oni umarli, całe Seattle byłą wstrząśnięte nagłą fala morderstw.Moi rodzice jeszcze za życia przepisali cały majątek jakiejś fundacji charytatywnej, a ja zostałam z niczym. Musiałam iść do domu dziecka gdzie nawet nie mogłam zabrać mojego ukochanego psa Doggi'ego (rasy Shih Tzu). Tam równierz nie byłam lubiana i często wdawałam się w bójki z innymi dziewczynami, które mi dokuczały z powodu moich bogatych rodziców. W końcu dałam sobie z nimi spokój i w wieku szesnastu lat zaczęłam pracować w barze "Świat Koktajli" żeby zarobić na mieszkanie.
   W końcu w wieku osiemnastu lat wynajęłam mały pokój w małej miejscowości Taholah niedaleko Seattle. Mieszkało tam bardzo miłe małżeństwo, które pomogło mi znaleźć pracę w markecie niedaleko miejsca zamieszkania. Tam ludzie byli inni, milsi i bardziej wyrozumiali co do mojej przeszłości.
  Często bywałam na plaży gdzie ćwiczyłam pływanie, ucieszyłam się też z pobliskiego lasu - tam mogłam spokojnie pomyśleć o mojej przyszłości. Jednak nie dane mi było spokojnie życie, wraz z pojawieniem się tajemniczego mężczyzny wszystko miało się zmienić...




UWAGA! Jeśli jest takie słowo/a, które są innym kolorem niż reszta teksu to należy na nie kliknąć :)
~~~~~~~~~~~~~~
Witam witam :) To już mój drugi blog w mojej historii ;) Mam nadzieję, że was zaciekawił prolog a już niedługo pojawi się pierwszy rozdział :D Zachęcam do czytania i podzielenia się opinią w komentarzach :D

1 komentarz: